Tegevuse eesmärk: Õpilane
teadvustab jäätmete sorteerimise vajalikkust ja õpib kuidas jäätmeid saab kodus
sorteerida. Tegevus koos Bee - Boti abiga seob omavahel matemaatika ja
loodusaine; Laps tegeleb loogiliste seoste loomisega, saab aru seostest ning
areneb tema järeldamisoskus.
Деятельность (игра),
с помощью Bee-Bot, интегрирует математику и природу; Ученики будут знать о
необходимости сортировки отходов и способах сортировки отходов дома. С помощью
игры развиваем аналитические способности детей и учим выстраивать сложные логические
конструкции.
Iga osaleja vastutab oma enda mängukogemuse eest. Mänguväljavalikul on
5 ala: mets, rand, meri, mänguväljak ja prügi sorteerimisbaas. Lapsed valmistavad
ette mänguruumu- iga osaleja programmeerib roboti (BeeBot) liikuda punktist (A)
punkti (B). Mängus osaleja korjab koos robotiga prügi ja viib sorteerimisbaasi, kus prügi pannakse
vastavasse konteinerisse. Seejärel liigutatakse robot järgmisele mängualale
prügi kokku korjama.
Mäng jätkub nii kaua kui kogu prügi on mängualadelt korkku korjatud ja
õigusti sorteeritud.
Каждый из участников отвечает за свой участок игры.
На игровом поле имеется 5 участков: лес, пляж, море, детская площадка и база
сортировки мусора. На изготовленном детьми игровом поле, участник программирует робота (BeeBot) для
передвижения от пункта(А) до пункта(Б),
с определенными условиями. Робот подъезжает к участку (лес, детская площадка,
пляж или море), ответственный за участок грузит мусор в кузов и отправляет на
базу сортировки, где ответственный за участок выгружает мусор в правильный
контейнер. И отправляет робота на следующий участок. Игра продолжается до тех
пор, пока весь мусор с игрового поля не будет рассортирован.
Комментариев нет:
Отправить комментарий